دایره مرکزی کودکان خیابانی شناسایی کودکان کار

دایره: مرکزی کودکان خیابانی شناسایی کودکان کار کودکان خیابانی بهزیستی حمایت بهزیستی

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ۸ توصیه ورزشی جهت مبتلایان به میگرن

افراد مبتلا به سردرد و میگرن می‌توانند با انجام ورزش از میزان درد خود بکاهند. ورزش کردن جهت این افراد کمی متفاوت از دیگران است.

۸ توصیه ورزشی جهت مبتلایان به میگرن

۸ توصیه ورزشی جهت مبتلایان به میگرن

عبارات مهم : سردرد

افراد مبتلا به سردرد و میگرن می توانند با انجام ورزش از میزان درد خود بکاهند. ورزش کردن جهت این افراد کمی متفاوت از دیگران است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت MNT، افرادی که می خواهند با انجام ورزش از درد میگرن بکاهند باید به نکات زیر توجه کنند:

۸ توصیه ورزشی جهت مبتلایان به میگرن

۱- گرم کردن بدن:

قبل از شروع برنامه اصلی، کمی بدن را گرم کنید. می توانید پیاده روی کنید یا حرکت کششی انجام دهید. این کار باعث می شود که بدن شوکه نشود و سردرد نگیرید.

۲- به میزان درد خود توجه کنید:

افراد مبتلا به سردرد و میگرن می‌توانند با انجام ورزش از میزان درد خود بکاهند. ورزش کردن جهت این افراد کمی متفاوت از دیگران است.

اگر قبل از شروع ورزش سردرد دارید آرام شروع کنید و لباس خنک بپوشید.

۳- ورزش با شدت میانگین انجام دهید:

سعی کنید در طول روز ۳۰ دقیقه ورزش با شدت میانگین انجام دهید. می توانید پیاده روی یا شنا کنید.

اگر سردرد شدید دارید به خودتان یک روز استراحت بدهید.

۸ توصیه ورزشی جهت مبتلایان به میگرن

۴- یک جلسه ورزش را به چند بخش تقسیم کنید:

می توانید ۳۰ دقیقه ورزش را یک جا انجام ندهید و آن را به ۳ جلسه ۱۰ دقیقه ای تقسیم کنید.

افراد مبتلا به سردرد و میگرن می‌توانند با انجام ورزش از میزان درد خود بکاهند. ورزش کردن جهت این افراد کمی متفاوت از دیگران است.

۵- با دکتر مشورت کنید:

سعی کنید برنامه ورزشی خود را با پزشکتان هماهنگ کنید. به خصوص اگر بالای ۴۰ سال هستید یا ضرب دیدگی دارید حتما به دکتر مراجعه کنید.

۶- ورزش هوازی انجام دهید:

۸ توصیه ورزشی جهت مبتلایان به میگرن

سعی کنید ۲۰ دقیقه ورزش هوازی، سه تا چهار بار در هفته انجام دهید. می توانید در ورزش هوازی تنوع ایجاد کنید.

۷- ورزش های ترکیبی انجام دهید:

ورزش های هوازی و استقامتی را با هم ترکیب کنید.

۸- بدن را سرد کنید:

بعد از انجام ورزش بدن را سرد کنید. جهت سرد کردن می توانید پیاده روی یا حرکات کششی انجام دهید.

واژه های کلیدی: سردرد | میگرن | پیاده رو | پیاده روی | برنامه ورزشی | ورزش های هوازی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog